Bjørg ringe + Carrie & Big


I går aftes sad jeg og så Sex and the City: The Movie i forbindelse med TV2s skamløst lalleglade dækning af Valentins Dag (i år også kendt som Grå Mandag). Om det var en kombination af søndagstræthed og sødmefuld Ben & Jerrys ved jeg ikke, men jeg blev faktisk en del mere grebet af filmen end da jeg så den første gang i biografen (hvor jeg ærlig talt var lidt skuffet). Måske var det endda lige før der blev fældet en lille tåre ned i Ben & Jerrys bægret. Måske. Der var ingen vidner.
I dag faldt jeg så over et par af Bjørgs flotte ringe på mærkets webshop, og af en eller anden grund fik jeg lyst til at lave en kombineret SATC/Bjørg post. Noget med uslebne diamanter, svære forhold, bla bla. Anyway, here you go 🙂

Last night I re-watched SATC: The Movie and was actually a teeny tiny bit touched. I may even have shed a tear into my bucket of Ben & Jerry (may – there were no witnesses).Today I came across some of Bjørgs outstandingly gorgeous rings and felt like a combined SATC/Bjørg post. Something about rough diamonds, tough love and all that … anyway, here goes 🙂

Leave a Reply

