Festkjolen i går


I går aftes til housewarming´en havde jeg denne kjole fra Zara på, som jeg til trods for at have haft den i skabet i over 2 år nu, kun har brugt 2 gange ever. Egentlig lidt fjollet, da den er super behagelig og har en virkelig fin farve. Tsk tsk.. skriver en mental note om at huske at blive bedre til at komme rundt i garderoben.
Acne skoene er min venindes Thereses, men har boet hos mig siden sidste bytur, hvor vi begge i sidste øjeblik trak i flade, mere dansevenlige sko. De er alt for små til at jeg kan stjæle dem, men elsker stadig at kigge på dem dagligt!

Last night I wore this Zara dress that I´ve actually only ever worn twice! It´s too bad cause it´s really comfy and I love the colour. Mental note to self: Must start using ALL of wardrobe´s content… The great Acne shoes belong to my friend Therese but have been staying with me since our last night out 🙂

Leave a Reply

