Asos med draperinger


Jeg er på det STRENGESTE budget denne måned, men da jeg i går så denne kjole på Asos til 292 kr. slog jeg alligevel til uden at blinke. Den vil være super god både til fest med store øreringe og stiletter, eller hverdag på redaktionen med flade sko og en blazer over.
Tænker allerede at den også bliver yderst praktisk når jeg senere på måneden skal til modeuge i Milano, hvor jeg frem for alt får brug for alsidige outfits 🙂

Am seriously on a tight budget this month but when I came across this dress on Asos I had to have it. It’s perfectly versatile and the colour is so classic. Am thinking it’ll come in handy when I’m off to Milan fashion week later this month.

Leave a Reply

