The Thomas Sabo trip


Efter jeg tidligere i dag nævnte min og Thoras tur til Berlin i forbindelse med Thomas Sabo-festen i december, fik jeg lyst til at smide et par billeder fra eventen på bloggen.
Kort fortalt: Eurowoman (mig) og Euroman (Thora) var inviteret til kæmpe fest på det berømte Soho House i Berlin, hvor Thomas Sabo skulle præsentere sin nyeste kollektion af smykker og accessories, med blandt andre Olivia Palermo som VIP-gæst (se hurtigt knipsede billede ovenfor).

Den 2. december trodsede vi således snestorms-kaos og forsinkede fly og begav os afsted mod Berlin sammen med Karsten fra Holm & Bertung PR. Efter en detour til Stuttgart (!!) pga. vejret og aflyste flyafgange nåede vi endelig frem til destinationen og endte med at have en super sjov aften på Soho House.


Og så sad man der, i et fly på landingsbanen i Suttgart og hørte for 117 gang over højtaleren “Due to severe weather conditions over Berlin…”
Endelig på Soho House!
Designer Thomas Sabo og mig (med Topshop-fjerøreringe).

Thora med nye All Saints hæle (sooo cool!) og Karsten fra Holm & Bertung.

Cosmos tak!

Så er vi i Tyskland: Neonfarvede handsker, lyseblå neglelak og Chanel-taske med påsyet puddelhund.

Thora og mig.

Det franske punkband I am un Chien optrådte.

Leave a Reply

