My favourite things #2

I efteråret 2010 skrev jeg en lille ode til disse orgasmisk fantastiske sko fra Senso. I 2011… sidder de på mine fødder 🙂 Det er det vildeste par sko jeg nogensinde har ejet og reaktionerne fra veninderne har indtil videre rangeret fra det ovenud begejstrede (“weeeee de er jo for SEJE!”) til det mildest talt skeptiske (“Hva´… er det ikke sådan nogle strippersko?”). Jeg ELSKER dem!

In 2010 I wrote a little ode to these amazing shoes from Senso. In 2011… they´re mine! And I adore them to pieces 🙂

Leave a Reply

