This week I…


Fik et glas champagne til Eurowoman og Diors læserevent i Århus tirsdag aften (i Cos top og H&M jakke).


… hvor Sara, vores skønhedsredaktør, havde duppet Rouge Dior på mine læber for at opnå en ‘stained lip’ effekt.


Da alle gæsterne til eventen kunne shoppe Dior-produkter med 20% off kunne jeg ikke dy mig for at snuppe 2 absolutte beauty-klassikere med hjem:


Et stk. Dior Show Extase mascara + en Skin Flash concealer (som jeg allerede ikke ved, hvordan jeg levede uden førhen – farvel mørke rande, be gone!).

Leave a Reply

