Travel the world!

Den pludselig stilhed her på bloggen skyldes, at jeg har været i gang med de sidste forberedelser til min sommerferie, der omfatter hele 6 uger på farten i Vietnam, Thailand, Cambodja og Australien!

Min dejlige veninde Mette og jeg rejser i morgen og jeg har så mange sommerfugle i maven at jeg næsten ikke kan sidde stille længere 🙂
I aften pipper jeg nok lige op igen efter rygsækken er blevet forsvarligt pakket, men indtil da lidt rejseinspiration fra Vogue igennem tiderne.

The sudden radio silence here on the blog is due to the fact that I’ve been knee-deep in preparations for my upcoming summer holidays – 6 weeks traveling in Vietnam, Cambodia, Thailand and Australia!
I leave with my girlfriend Mette for Bangkok tomorrow and I’m so excited I can hardly sit still anymore!! I’ll pop by once more this evening, but until then some travel inspiration from Vogue throughout the years…

2 responses to “Travel the world!

  1. God tur smukke Lise!
    Vi ses på den anden side af specialet 🙂

  2. God tur:-)

Leave a Reply

