My dream leather jacket

Åååh jeg vil have denne læderjakke fra Balmain! Pyt med, at man har set både de skulpturelle skuldre og rå lynlåsdetaljer 100 gange tidligere i mærkets kollektioner, jeg er in love og er sikker på at jakken ville følge mig for evigt (faktisk ville jeg nok være nødt til at tage bolig i den, da prisen på ca. 50.000 kr. på nuværende tidspunkt ville koste mig noget mere end ‘bare’ et par måneder på pasta med ketchup…).

I love and want this leather jacket from Balmain, regardless of the fact that there’s nothing new about skulpted shoulders or punk details. I would wear it forever I’m sure (might actually have to camp out in it too, as the price tag of 6.725 euros would cost me more than just a ‘few months’ on pasta with ketchup…).

Shop: Net-a-porter.com

Leave a Reply

