Love or hate: Gisele in A. Wang

Ja, ja jeg er godt klar over at disse billeder af Gisele Bündchen head to toe i Alexander Wang fra årets MET Galla har været vist adskillige steder, men jeg føler alligevel at outfittet fortjener en post for sig.

Da jeg først så Wang-kjolen var jeg ikke i tvivl: Rå, fræk og meget Gisele.
Men her flere uger senere melder tvivlen sig, og hvad jeg før så som edgy, ligner nu mere et gadekryds mellem Krigerprinsessen Xena og en skamskudt Bottega Veneta taske. Tom Brady ser på det øverste billede da også ud til at være i tvivl om, hvad han egentlig skal stille op med outfittet, da han retter lidt på den mildest talt mystisk udseende krave hvorfra frynserne vælter ud.

Roadkill eller fashion royalty? Jeg tror det er en kjole jeg i al hemmelighed vil hade at elske.

I know these pics of Gisele Bündchen at the MET gala in NY have been posted numerous times before, but the Alexander Wang dress deserves another word.

When I first laid eyes on this outfit I loved it, as I’ve loved most of A. Wangs darker creations: Raw, unique and very Gisele.
But now, weeks later, what I used to view as edgy cool + my beloved fringes, now more resembles the bastard child of Xena the Warrior Princess and the sad remains of a ravaged Bottega Veneta bag. Even Tom Brady seems to be wondering what to do with this dress (or how to get Gisele out of it).

Roadkill or fashion royalty: I think this is a dress I’ll secretly hate to LOVE.

One response to “Love or hate: Gisele in A. Wang

  1. Ja det er en lidt skør kjole, og du rammer plet med karakteristikken som en skamskudt Bottega-taske, ha ha 🙂
    Men man må give Gisele cadeau for at skrue sig ned i så speciel en kjole – og for at have en så lækker krop kort tid efter graviditet. Suk, gode gener!

Leave a Reply

