Dagens glamour girl: Marina Diamandis

Først syntes jeg at hende Marina “and the diamonds” var lidt irriterende – og lød alt for meget som Ace of Bace i de gyldne dage. Så proklamerede hun at “diamonds” var en metafor for hendes søde små fans – og så syntes jeg ærlig talt det blev lidt kvalmt.
Men, men. En dag læste jeg en lille sag med hende i engelsk Vogue, hvor hun fremstod som en yderst venlig og helt almindelig girly girl, og så blev jeg pludselig alligevel lidt glad for Marina Diamandis. Og begyndte at synge med på hendes (nu i øvrigt ganske udmærkede) sange (for hvem kan ikke lide Ace of Bace light?).
I skrivende stund har jeg overgivet mig fuldstændig og er nu ret begejstret for både Marina, hendes lyd og hendes funky, gøjlede stil, der er et viltert stilmiks lige efter mit hjerte.

At first I though Marina “and the diamonds” was a tiny bit annoying – and that she sounded an awful lot like Ace of Bace back in the days. Then she proclaimed that “diamonds” was a metaphor for her sweet little fans – and I rolled my eyes and wrote her off. But. One day I read a piece in British Vogue in which Marina sounded both sweet and down to earth. A nice girly girl. And then I actually started to like her a bit (oh the power of Vogue..). And singing along to her (quite cool) songs.
At the moment I’ve officially become a fan of both her music and style, which is funky and young and just up my alley.

Leave a Reply

