New hat!


I dag kom en dejlig pakke fra H&M fyldt med mine Fashion Against AIDS-køb (lidt længe undervejs, men bedre sent end aldrig :)).
Hatten her ovenfor er jeg allerede helt forelsket i og kan sagtens forestille mig, at den vil blive brugt flittigt sommeren igennem til diverse outfits. Jeg har i mange år haft et lidt ambivalent forhold til hatte (grundet mit abnormt store hoved ender de altid med at balancere på toppen – mere klovnet end Clémence Poèsy), men denne er tilpas vid i omkredsen til at falde pænt over både hårpragt og flyveører. Hurra!

I love my new hat from H&M’s Fashion Against AIDS collection. It fits my (huge) head nicely and is so comfy I’ll wear it from now on and all through summer 🙂

Leave a Reply

