Workwear X1

Jeg elsker de her ruskindswedges fra Asos, der har vist sig som de perfekte hverdagsso – behagelige, multi-anvendelige og cool. Dette outfit var torsdagen på jobbet.
Skjorte: Zara, body: Monki, jeans: Cheap Monday, wedgeds: Asos, halskæder: Dyrberg/Kern.

I love, love, love my new suede wedges from Asos – they’re the perfect everyday shoes, so comfy, cool and versatile. This outfit is from Thursday at the office.
Shirt: Zara, body: Monki, jeans: Cheap Monday, wedges: Asos, necklaces: Dyrberg/Kern.

2 responses to “Workwear X1

  1. Flotte wedges – har dem også:-)

    Jeg er så glade for mine, at jeg overvejer at købe de grå også:-)

  2. Hehe det gjorde jeg faktisk også det øjeblik jeg prøvede disse på! Ville være ganske praktisk med et par grå til efteråret…

Leave a Reply

