Jada & Willow Smith

Her ses Jada og Willow Smith, henholdsvis hustru og datter til Will Smith. Først blev jeg lettere blændet af de skinnende materialer og matchende tandpastasmil, men egentlig synes jeg at denne mor/datter kombo på den røde løber er ret cool på en helt over-the-top-tilbage-til-80’erne-agtig måde. Faktisk bliver jeg mere og mere fascineret, jo længere tid jeg kigger på billedet 🙂 Hvorfor havde jeg ikke selv sådan et outfit da jeg var 10??

Above Jada and Willow Smith, wife and daughter of Will Smith. At first I was momentarily blinded by the shiny fabrics in this pic, but actually I think this mother/daugther combo on the red carpet  is quite cool. Almost rocking in fact. It’s so over the top it makes me jealous I didn’t have an outfit like that when I was 10…

Leave a Reply

