Spotted at the office: CB Jewels

I sidste uge havde min kollega Gertrud (Eurowomans modestylist) en super fin, ny halskæde på med en fiskehale i sølv. Jeg blev lidt betaget af den og snuppede et billede til bloggen, ligesom jeg også slog et smut forbi designerens hjemmeside, CBjewels.dk. Der fandt jeg denne cocktailring, der gerne måtte pryde min hånd næste gang den krammer en mojito 😉

Last week my colleague Gertrud at Eurowoman wore the necklace above. I thought it was so cool I had to snap a pic for the blog and I also took a look at the designer’s website, CBjewels. Here I found this cocktail ring that I’d love to wear next time I’m clutching a mojito!

One response to “Spotted at the office: CB Jewels

  1. Necklace is AWESOME!!

Leave a Reply

