Sex and the City 2: It’s (almost) here!


Sarah Jessica Parker i Valentino til SATC 2 premieren i New York.


Billede fra SATC 2. Fantastisk kjole!!


Sarah Jessica (i Elie Saab-kjole og Nicholas Kirkwood-sko) og mand Matthew til SATC 2s premiere-afterparty i New York.

Så er der mindre end en uge til Eurowomans SATC 2 forpremiere…glæder mig som et lille barn, til trods for at jeg har på fornemmelsen at jeg nok bliver lidt skuffet i sidste ende. Den slags super høje forventninger er altid svære at indfri, og jeg var ikke udpræget vild med første film. Moden kan man dog altid glæde sig over!

Less than a week to the SATC 2 sneak preview with Eurowoman… Am so excited but have a feeling I might be disappointed (as happened with the first movie). Ah well one can always sit back and enjoy the fashion! Above some pics from the premiere in New York.

One response to “Sex and the City 2: It’s (almost) here!

  1. Jeg er dybt forelsket i den limegrønne og orangerøde kjole, hvis farve garanteret skal kaldes brændt tegl eller noget andet fancy… Er overbevist om at de begge ville stå fantastisk til min solbrune hud jeg skal ha anskaffet mig over sommeren…!

Leave a Reply

